epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

המכשפה מאיסליט

המכשפה מאיסליט

לאווה פורטנוי

הוצאה עצמית

ת. כניסה לקטלוג: 06-06-2023

ת. עדכון אחרון: 31-05-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: כישוף אפל

אפשר לנסות להתעלם, לברוח, לאטום את הפתחים,
אבל בסוף הפחדים העמוקים ביותר שלנו ימצאו את הדרך להזדחל פנימה.

להתעלם, להתכחש, זה בדיוק מה שדרה מנסה לעשות מאז שהיא ילדה קטנה. היא יודעת שיש בה דבר מה שונה, מוזר, משהו שעדיף להסתיר. כשבגיל שלוש-עשרה חייה מקבלים תפנית אפלה, היא לומדת שזהו גם דבר שיש לפחד ממנו.

דרה, צעירה ואבודה, מכשפת חסרת כול, נמלטת מהוגספיט, הכפר הקטן שבו גדלה ומתגלגלת אל העיר איסליט המופלאה והנוראה. מבולבלת ומפוחדת, היא מוצאת את עצמה כבולה לגחמותיו של פושע אכזר המציע לה חסות וגורם לה לעשות מעשים שעדיף לא לנקוב בשמם. עד מהרה מכנים אותה אנשי העיר 'האלמנה השחורה'. כשהיא מגיעה אל הגרדום נדמה ששוב חייה מזמנים לה תפנית, אך האם זו תפנית שתאפשר לה גאולה, או אפלה יותר מן הקודמת?

טריי לוקינג הוא צעיר כריזמטי ושובה לב מן המעמד הגבוה של איסליט. הוא משתייך למשפחת סוחרים ויוצקי מתכות המייצרים מטבעות מסתורין, מפתחות וחפצים קסומים לשוק הכשפים השחור. כאשר אבי המשפחה נפטר הוא מוסר לטריי צרור של חמישה מפתחות המיודעים לחמש תיבות אשר אסור שייפתחו לעולם. אביו מבטיח לו שחייו יעברו בדיוק כמו שלו, כאשר המפתחות דחוקים אי שם במגירה ואיש אינו יודע עליהם דבר, אך הנורא מכל מתרחש. טריי מבין שכנראה יש רק אישה אחת שתוכל לעזור לו - מכשפת המכונה 'האלמנה השחורה'.

"המכשפת מאיסליט" - גותי ומצמרר לעיתים, רומנטי ונוגע פעמים אחרות, הוא סיפור נוסף בעולם המכושף והאפל שיצרה לאווה פורטנוי בספרי "אגדות האבנים", אך מתקיים בנפרד מהם, מאות ספורות לפני האירועים המתוארים בטרילוגיה. התמודדות עם פחדים, אמונה, חמלה עצמית ותשוקה הם רק חלק מהיסודות שעליהם נבנתה הנובלה, המבטיחה קריאה רוויית קסם לכל אוהבי הז'אנר.