epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

דרך שמובילה אלינו

דרך שמובילה אלינו

אושרית שטרית

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 14-03-2023

ת. עדכון אחרון: 27-03-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן פשע

גבריאלה קוזוב מעולם לא הייתה אדם חלש. היא נלחמה כמו לביאה בעולם של גברים קרים ואכזריים במאפיה הרוסית בלב שיקגו. כל עוד יכלה, הגנה בחירוף נפש על אחיה ואחותה הצעירים, הסכימה להתחתן עם גבר סדיסט, ילדה שני ילדים ווידאה שידו הארוכה והאכזרית לעולם לא תפגע בהם.
מסע ההישרדות שלה מקבל תפנית כשאחותה הצעירה נמלטת מציפורני המאפיה ומתאהבת באופנוען פורע חוק. המלחמה שאהבתם מציתה הופכת את גבריאלה לאלמנה והיא נאלצת לחפש מקלט עם שני ילדיה הצעירים במתחם "שליחי הגיהינום".

שם היא פוגשת את ג׳ושוע 'בלייד' אנדרסון, גבר שחצן, פרוע, חמום מוח, לעיתים מעורר אימה, כל מה שגבריאלה המופנמת והמסורה אמורה להימנע ממנו. אבל בלייד לא יודע לדחות סיפוקים. הוא רוצה את גבריאלה ולא יבחל בשום אמצעי כדי להשיג אותה.

גבריאלה בטוחה שבלייד הוא הבעיה הכי גדולה שלה. היא לא יודעת שכוחות אפלים וסודות שהיו קבורים שנים עומדים לצאת לאור ולהעמיד בסכנה את היקר לשניהם מכול.

דרך שמובילה אלינו מאת סופרת רבי המכר אושרית שטרית הוא רומן פשע מהפנט אשר ייקח אתכם אל מעמקי עולם הפשע, יאתגר אתכם לבדוק את הגבולות והכי חשוב, יגרום לכם להתאהב.
זהו הספר השני בסדרת שליחי הגיהינום. הספר הראשון, דרך הגיהינום ובחזרה. ספרים נוספים של שטרית שיצאו בהוצאת יהלומים, כמו שאת ולב פרפר, זכו להצלחה רבה וכיכבו ברשימות רבי המכר בארץ.