epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

להתגבר על הכול

להתגבר על הכול

אבישג צ'רחי

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 12-03-2023

ת. עדכון אחרון: 26-03-2023

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן פשע

משי כולם הכירו את אביתר קדוש כנסיך הרע של הקריות, וזאת גם הסיבה שהסתרתי אותו מהמשפחה שלי. כשהאמת התפוצצה לי בפנים נאלצתי לבחור אם ללכת אחרי הלב או אחרי המשפחה. ויתרתי על הכול למענו, אבל נאמנותו לאביו תמיד עלתה על נאמנותו אליי. ואז אבא שלו מת וכבר חשבתי שלא נותרו עוד מכשולים שיפרידו בינינו, אבל הוא היה חייב להשאיר מתנה אחרונה לפני שעזב את העולם. להשאיר את אביתר מצולק לנצח.

אביתר
נולדתי עם ידיים מגואלות בדם ואזיקים סביב המפרקים. מספר המתים שהכנסתי לארון מעולם לא הפריע לי. עד עכשיו, ברגע אחד שבו ניסיתי להציל את חיי אחי התאום ואת חיי שלי, ויריתי כדור שהרג את האדם היקר לי מכול, את אבא שלי. מאותו רגע הפכתי לאדם אחר. אמרתי לה שמגיע לה מישהו טוב ממני, אבל גברת פלפלת שלי לוחמת, ועכשיו המלחמה שלה היא עליי. אני לא ראוי לה, אבל אם אאבד אותה, אאבד גם את חיי.

להתגבר על הכול מאת סופרת רבי המכר אבישג צ'רחי הוא רומן פשע ישראלי העוסק בערכי חברות, משפחה ואהבה, ובמאמצים לשמור על ערכים אלה. זהו הספר השלישי בסדרת על הכול. הספרים הראשון והשני בסדרה, לוותר על הכול ולהילחם על הכול, יצאו בהוצאת יהלומים, כיכבו בראש רשימת רבי המכר בישראל ומכרו אלפי עותקים.