epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

להילחם על הכול

להילחם על הכול

אבישג צ'רחי

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 28-07-2022

ת. עדכון אחרון: 10-08-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן פשע

תקציר - להילחם על הכולאדר
פסק בוררות אחד טרף את הקלפים ושינה את החיים שלי מקצה לקצה. באשמת האדם שקראתי לו אבא נשלחתי ביום הולדתי השמונה עשרה לשנים רבות מחוץ לישראל כדי להגן על חיי.
הייתי אמורה להתרחק מתומר, אבל לפני שהוא הפך לאויב המשפחה שלי הוא היה, והוא עדיין לנצח אהבת חיי. היום, כשהפחד מהפסיקה ומההשלכות שלה כבר לא מרחף מעליי, הגיע הזמן לחזור לארץ ולהילחם על הכול, להילחם עליו ועל האושר שלנו.
תומר
מכירים את הביטוי 'משפחה לא בוחרים'? אז אני הבן של שמעון 'מלך הקריות', זה שמצופה ממנו להמשיך את הדרך של אביו, להילחם בשיניים ולקיים את הארגון שלנו בזמן שאבא שלי ואחי התאום נושאים עונש מאסר – בגלל החבר הכי טוב שלי.
הייתי אמור להרוג אותו, אבל לא יכולתי להרוג את האדם שהיה הכי קרוב אליי, שהיה אחי הגדול. אם הייתי עושה את זה, גם הייתי מאבד אותה סופית. למענה השארתי אותו בחיים ואפשרתי לחיים שלנו להפוך לכאוס אחד גדול. עכשיו הגיע הזמן להילחם בכל הכוח, להחזיר אותה לארץ כי היא עדיין המשפחה היחידה שאני רוצה לצידי.

להילחם על הכול מאת סופרת רבי המכר אבישג צ'רחי הוא רומן פשע ישראלי העוסק בערכי חברות, משפחה ואהבה, ובמאמצים לשמור על הערכים האלה מכל משמר.
זהו הספר השני בסדרת על הכול, הספר הראשון בסדרה, לוותר על הכול, יצא בהוצאת יהלומים. צ'רחי כתבה חמישה ספרים שכולם היו רבי מכר, כיכבו במקומות הראשונים וזכו להצלחה רבה ולאהבה מקהל הקוראים.