epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

לוותר על הכול

(דירוג אחד)

לוותר על הכול

אבישג צ'רחי

יהלומים הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 24-07-2022

ת. עדכון אחרון: 08-08-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן פשע

אריאלכמה אנשים הכרתם בחייכם שהתאהבו באותו אדם פעמיים?
בפעם הראשונה שהתאהבתי הייתי נערה והוא היה הילד הרע, העבריין. ואם זה לא מספיק, הוא גם היה החבר של החברה הכי טובה שלי – וזה השאיר אותו מחוץ לתחום.
בפעם השנייה הייתי אישה שהתקבלה להתמחות אצל עורך הדין הפלילי הכי טוב בארץ. אצלו. ולא, לא משנה כמה אני נמשכת אליו וכמה שהלב שלי חלש מולו, אני לא יכולה להישאב אל העולם שלו, זה שהוא חושב שהוא השאיר מאחור, אבל מוצא אותו בכל פעם מחדש.
אסף
לא משנה כמה נלחמתי וכמה אני נלחם, העבר שלי עדיין רודף אותי. חשבתי שתליתי את כפפות ה'חייל' בארגון של 'מלך הקריות' והצלחתי לבנות חיים חדשים כעורך דין פלילי מוערך, אבל העבר חזר לחיים שלי. ככה זה עובד – פעם חייל, תמיד חייל.
הנערה השקטה שהכרתי בעבר חזרה עם ביטחון עצמי בשמיים ופה שיסבך אותי בצרות. אחריה הגיעו 'החברים הטובים' מהעבר. פעם אחת כבר ויתרתי על הכול למען המשפחה שלי, למען חיים אחרים וחדשים. היום אין לי כל כוונה לעשות את זה שוב.

לוותר על הכול מאת סופרת רבי המכר אבישג צ'רחי הוא רומן פשע ישראלי שנע בין עולם המשפט לעולם הפשע. סיפור על אהבה לא ממומשת שמקבלת הזדמנות שנייה.
זהו הספר הראשון בסדרת על הכול. צ'רחי כתבה חמישה ספרים שכולם היו רבי מכר, כיכבו במקומות הראשונים וזכו להצלחה רבה ולאהבה מקהל הקוראים.

סקירות

20/12/2023

חמש כוכבים קלללל

הצג עוד...