epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

ברבור כסוף

ברבור כסוף

אמו ג'ונס

אדל הוצאה לאור

ת. כניסה לקטלוג: 18-09-2022

ת. עדכון אחרון: 06-10-2022

להשיג בחנויות הבאות:

ז'אנר: רומן אפל

"תפתרי לי את החידה. אני לא מת ולא חי, ואני לא משהו שמדיסון הקטנה יכולה להסתיר. את תמותי עד שזה יסתיים. השעון מתחיל לתקתק עכשיו. המשחקים התחילו הרגע."
אני מדיסון מונטגומרי, ואני באה מבית של כסף ושל כוח, אבל כשמישהו קרוב אליי מבצע את הפשע האולטימטיבי עליי לחיות למשך שארית חיי עם הסטיגמה שדבקה בי. כשאני מתחילה ללמוד במכינת 'ריברסייד' בהמפטונס אני מקווה לזכות להתחלה חדשה, אבל נאלצת להתמודד עם כנופיה של ילדים רעים שמנהלת את בית הספר.

על אף רצוני, אני מושכת את תשומת ליבו של המנהיג שלהם, בישופ וינסנט הייז, ואז עולם שלא ידעתי שקיים נחשף לעיניי, עולם שלם שמתחיל ונגמר במועדון המלכים המובחרים.

החבר'ה האלה עומדים להפוך את עולמי ולשנות את כל מה שהכרתי כשסודות ושקרים משפחתיים צצים בזה אחר זה. חשבתי שאני יודעת מי אני? מתברר שאני לא יודעת כלום.

ברבור כסוף מאת סופרת רבי המכר אמו ג'ונס הוא רומן אפל על משחקים מסוכנים, גילויים מטלטלים וסודות משפחתיים שעדיף שהיו נשארים קבורים כי לפעמים האמת יכולה לשבור אותך.
זה הספר הראשון בסדרת המלכים המובחרים.
אמו ג'ונס נולדה בניו־זילנד וגרה באוסטרליה. היא כתבה עד היום עשרים ושלושה ספרים שכיכבו ברשימות רבי המכר בעולם ותורגמו לשפות רבות.