ת. כניסה לקטלוג: 01-06-2016
ת. עדכון אחרון: 01-12-2013
הססמה "הלקוח תמיד צודק" אינה נכונה ככלל. הלקוח אינו תמיד צודק. למעשה,
במקרים רבים הלקוח טועה. אבל הססמה הזאת רווחת בציבור משום שהיא מבטאת את הרצון המתמיד של אנשי מכירות ואנשי עסקים לרצות את לקוחותיהם כמעט בכל מחיר, גם כאשר הלקוחות טועים.
כיצד מתגברים על הבעיה הזאת? איך תוכלו לרצות את הלקוח ובה בעת לשמור על הכבוד, על מטרות העסק ועל מחיר גבוה של המוצר או השירות שאתם מספקים?
איך “מנצחים” את הלקוח בוויכוח מבלי לאבד אותו? כיצד מונעים בעיות עתידיות וציפיות מוגזמות של הלקוח כבר במפגש הראשון אתו, מבלי שהלקוח יפנה לעבוד עם המתחרים? איך תוכלו לשווק את עצמכם, את העסק ואת המוצר שאתם מוכרים בצורה הטובה ביותר? איך תשכנעו לקוח פוטנציאלי לעבוד אִתכם או לקנות את המוצרים שלכם? איך מרגיעים לקוח זועם שמרגיש שנעשה לו עוול?
לדבר בפני לקוח נותן את הפתרונות לכל הבעיות והשאלות המתעוררות בעת יצירת הקשר עם הלקוח והשמירה עליו, החל בפנייה הראשונית ללקוח וכלה במענה לתלונות הלקוח לאחר שהעסקה הושלמה. הספר מסביר בשפה ברורה וקלילה כיצד תוכלו לשווק בצורה הטובה ביותר את עצמכם, את הארגון שאתם מייצגים ואת המוצר או השירות שאתם מוכרים, בפני לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.
לדבר בפני לקוח כולל דוגמאות רבות, טכניקות פשוטות וכללים רבים המתאימים לכל מי שנמצא בקשר עם לקוחות, ומנפץ את האמונה הרווחת, שלפיה על המוכר להתפשר כדי לרצות את הלקוח.
הספר עוסק בכל סוגי הקשר עם הלקוח ובכל הנושאים המרכיבים את תורת השיווק:
• שיווק עצמי ושיווק החברה בפני הלקוח
• פנייה ללקוח באמצעות שימוש בכלי התקשורת
• פנייה ללקוח באמצעות שיחות טלפון ודיוור ישיר
• פגישות אישיות עם הלקוח
• התאמת המסר ללקוחות שונים
• ניהול משא ומתן עם הלקוח בשלבים שונים של העסקה
• טיפול בלקוחות לא מרוצים ושימור הלקוחות לאחר השלמת העסקה